Ophalen en bezorgen

Ophalen en bezorgen

Wanneer je producten bestelt via otak.nl, wil je die natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Daarom hebben we twee opties om dit voor elkaar te krijgen. Je kan de producten ophalen bij een van onze winkels, of thuis laten bezorgen.

Je bestelling ophalen in de winkel
Wanneer je de producten op wilt halen in een van onze winkels, kan je dit bij je bestelling aangeven. Je kan daar ook aangeven bij welke winkel je dat wilt doen. Zodra de bestelling bij de winkel binnen is, zal er door de winkel contact worden opgenomen om te vertellen dat jouw bestelling klaar staat om op te halen. Het ophalen van je bestelling in de winkel is altijd gratis!

Je bestelling laten bezorgen
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je bestelling thuis te laten bezorgen. Je kunt dit aangeven in het winkelmandje. Omdat wij bezorgen vanuit onze winkels, neemt de winkel zelf contact met je op om samen een bezorgafspraak (binnen een tijdvak van 3 uur) in te plannen. Zij leveren de bestelling tot achter de eerste deur, op de begane grond. Woon je op een etage of wil je graag dat het artikel ook uitgepakt en gemonteerd wordt? Dit is in principe geen probleem, maar geef het wel aan bij je bestelling. De winkel zal dan contact met je opnemen om de mogelijkheden en eventuele meerkosten door te spreken.

Bezorgkosten
Het ophalen van je bestelling in de winkel is altijd gratis! Voor bezorging vragen we een vergoeding, die per product kan verschillen. Grotere producten zullen per meubeltransport vervoerd worden, wat meer kosten met zich meebrengt dan het versturen van een pakketje. Wat de bezorgkosten zijn, vind je daarom altijd overzichtelijk bij het product zelf. Ook vind je ze terug in de winkelwagen. Bestel je meerdere producten? Dan betaal je alleen de bezorgkosten voor het product met het hoogste tarief. Komt je totale bestelling hoger dan 1000 euro? Dan bezorgen wij de producten gratis!

Waar bezorgen wij?
OTAK is gevestigd in Nederland. Bezorgtarieven gelden daarom ook voor Nederland. Voor bezorging op de Waddeneilanden of buiten Nederland kunnen extra kosten worden berekend. Wanneer je deze van tevoren wilt weten, neem dan even contact op met de klantenservice via info@otak.nl.