Shop & Tell

  • [widget_Intranet_OL_Marketing]

    Publiciteit is belangrijk voor een succesvolle winkel. Daarom maken wij gratis advertenties en promotiematerialen voor je op, die de winkel ondersteunen.

    Dit kunnen bv. krantadvertenties zijn, maar ook een spandoek, (eigen) flyer of facebookbanner. Vul het advertentieformulier in en we gaan voor je aan de slag.
    Er zijn een paar voorwaarden aan deze service: de uiting moet gericht zijn op OTAK en kan alleen producten uit de OTAK collectie bevatten. Daarnaast hebben we even de tijd nodig om de opmaak in te plannen en uit te voeren. Houd daarom minstens 48 uur aan voor aanleveren van de advertentie. In overleg kunnen we uiteraard altijd kijken of sneller mogelijk is, maar dit kunnen we niet garanderen.

    Meer tips en trucs over hoe te adverteren, zijn te vinden in het handboek, hoofdstuk 3 communicatie. Een aantal voorbeeldadvertenties vind je hieronder.

  • [widget_Intranet_OL_Marketing]

    Per reclameuiting vind je hier, zodra de informatie bekend is, de actie, het inkoopvoordeel, een voorbeeld van de flyer/folder en de bijbehorende uitingen voor Facebook. 

  • [widget_Intranet_OL_Marketing]

    Online vindbaarheid wordt steeds belangrijker. De consument heeft steeds hogere eisen om ook digitaal snel onze producten te kunnen vinden. Daarom is OTAK extra goed zichtbaar op de zoekmachine Google. Zowel met zoekwoord-advertenties als banners is OTAK zichtbaar op Google wanneer er gezocht wordt naar onze producten.

    Zoekwoordadvertenties

    De zoekwoordadvertenties ken je waarschijnlijk wel. Wanneer je in google zoekt naar 'banken op maat' komen er, naast de gewone resultaten, bovenaan ook resultaten naar boven waar 'adv' bij staat. Dit zijn betaalde resultaten. Wanneer iemand hier op klikt, betaalt de adverteerder daar geld voor aan Google. Deze Adwords heeft OTAK ook. Op dit moment hebben wij al meer dan 10.000 zoekwoorden waarop wij adverteren, zodat wij meer zoekende klanten naar de website trekken. 

     

    Display advertenties

    Naast zoekwoordadvertenties plaatsen wij ook displayadvertenties via google. Dit zijn banners die je waarschijnlijk wel kent, wanneer je een nieuwssite, of andere willekeurige website bezoekt. Deze advertenties tonen wij onder andere aan mensen die eerder op de website van OTAK zijn geweest. Daarnaast zetten wij actiebanners in, wanneer de acties lopen. Hieronder en hiernaast zie je voorbeelden van dit type banners. 

     

  • [widget_Intranet_OL_Marketing]

    Vraag naar een review van de klant

     

    Om een beeld te krijgen hoe de consument geholpen wordt in de winkel en hoe de service, de kwaliteit van advies en de productkennis van de medewerkers wordt ervaren, is een review systeem opgezet, genaamd Shop&Tell. Tot nu toe wordt deze informatie "binnenshuis" gehouden en gedeeld met de winkel, die daar zijn voordeel mee kan doen. 

    Shop & Tell bij digitaal factureren

    Shop & Tell is al jarenlang het vaste feedbacksyteem voor OTAK klanten. Klanten kunnen via het kaartje wat zij meekrijgen met de factuur, laten weten wat zij van jouw winkel en de service vonden. Waardevolle informatie die je als winkeleigenaar goed kan gebruiken om je dienstverlening te verbeteren!

    Omdat steeds meer winkels overgaan op digitaal factureren, zijn wij na gaan denken hoe wij Shop & Tell hierop kunnen inrichten. Een papieren kaartje kan je dan immers niet meer meegeven. Daarom hebben wij een digitale variant gemaakt van het papieren Shop & Tell kaartje. Deze kan je hieronder downloaden en vervolgens meesturen met de digitale factuur.

    Wanneer je de Shop & Tell kaartjes liever nog als papieren variant wilt, kan je deze uiteraard ook nog steeds gratis opvragen bij het hoofdkantoor via info@otak.nl. Je krijgt ze dan z.s.m. toegestuurd. 

     

  • [widget_Intranet_OL_Marketing]

    Facebook
    Met zo'n 9 miljoen geregistreerde Facebookaccounts in Nederland is Facebook een steeds belangrijker medium geworden om direct te kunnen communiceren met de consument. En de consument met jou. 
    Via www.facebook.com/otakNL kom je bij de pagina van OTAK. Hier geven wij tips aan consumenten maar tonen wij ook nieuwe collecties van onze leveranciers. Naast de landelijke Facebookpagina is het ook slim om voor je eigen winkel een pagina aan te maken. Door jouw winkelpagina te 'liken', kunnen klanten zich aan jouw winkel verbinden. Bij het aanmaken van een Facebookpagina is het belangrijk om te kiezen voor een bedrijfspagina en niet voor een persoonlijke pagina. Dit staat niet alleen professioneler maar de drempel voor consumenten om zicht met de winkel te verbinden wordt kleiner omdat zij geen persoonlijke gegevens hoeven prijs te geven. Heb je hulp nodig bij het opzetten van een Facebookpagina, dan kan de afdeling marketing/communicatie hierin adviseren. 

    Let op!  Consumenten/bezoekers kunnen reageren op jouw berichten of een privébericht sturen. Scan deze berichten goed op mogelijke klachten. Klachten die geplaatst zijn als reactie op een bericht zijn openbaar. Deze berichten kan je verbergen maar je kan ook aan andere consumenten/bezoekers tonen hoe jij als winkel omgaat met klachten. Dit kan alleen maar een positieve invloed hebben. Verbergen daarentegen heeft vaak negatieve gevolgen, omdat mensen het idee hebben dat je de klachten niet serieus neemt. 

    Heb je nog geen Facebook pagina? Klik dan hier voor de instructie van Facebook hoe je een Facebook bedrijfspagina kan aanmaken. 

     

  • [widget_Intranet_OL_Marketing]

    Voor de consument die in de winkel komt worden de banken en wooprogramma/s zo aantrekkelijk mogelijk gepresenteerd. Daarvoor vind je hieronder per studio een stylingadvies. Enkele stylingtips nodig of uitleg over de restyle fase, klik hier. Klik hier voor alle details. 

    Country Gewijzigd 05-12-2017

    Studio 101

    Studio 102

    Studio 103

    Studio 104

    Studio 105
    Studio 104: Diverse items IDAHO woonprogramma toegevoegd 
     

    Studio 106

    Studio 107

    Studio 108

    Studio 109

    Studio 110
    Studio 107: Stof Softyl i.p.v. Forest t.b.v. Tanny zitgroep 
       
    Pure Gewijzigd 16-11-2017


    Studio 201


    Studio 202


    Studio 203

    Studio 204

    Studio 205

    Studio 201: Nieuw karpet
    Studio 202: Nieuw behang / wanddeco uit 302
    Studio 203: Nieuw karpet
    Studio 204: Nieuwe uitvoering hoekbank JESSE / nieuw karpet & behang / wanddeco weg
    Studio 205: Karpet uit 301 / nieuw behang / WP verwijderd


    Studio 206

    Studio 207

    Studio 208

    Studio 209

    Studio 210
    Studio 206: Gabor salontafel naar 102
    Studio 207: Nieuw karpet & behang
    Studio 208: Nieuw behang
    Studio 209: VP BRAM fauteuil gewijzigd / nieuw behang

    Studio 211

     
          Studio 211: Karpet uit 201 / nieuw behang
       
    Modern Gewijzigd 05-12-2017

    Studio 301

    Studio 302

    Studio 303

    Studio 304

    Studio 305
    Studio 302: Diverse items van het IDAHO woonprogramma toegevoegd 

    Studio 306

    Studio 307

    Studio 308

    Studio 309

    Studio 310
    Studio 310: Prijswijziging Durban & Mumbai items

    Studio 311
             
       
    EKT + EKS Gewijzigd 16-11-2017

    Studio 401

    Studio 402

    Studio 403

    Studio 404

    Studio 405

    Studio 401 t/m 417: behang verwijderd uit deze studio's 
    Studio 402: Karpet verwijderd
    Studio 405: Karpet verwijderd

     


    Studio 406

    Studio 407

    Studio 408

    Studio 409

    Studio 410
    Studio 407: Karpet verwijderd

    Studio 411

    Studio 412

    Studio 413

    Studio 414

    Studio 415
    Studio 413: Wijziging bies bij BALI eetkamerstoel
     

    Studio 416

    Studio 417
           
       
    Fauteuils Gewijzigd 05-12-2017

    Studio 501
            Studio 501: VP VILKO Vlinderstoel gewijzigd. LUCAS fauteuil nieuw toegevoegd.
       
    Relaxfauteuils Gewijzigd 19-05-2017

    Studio 601
            Studio 601: Sabir i.p.v. Marcha
       
    Overig Gewijzigd

    Studio 701

    Studio 702

    Studio 703

    Studio 704
    Studio 705  

    Studio 706

    Studio 707

    Studio 708
         

     

    De oude studio's indeling is veranderd naar de nieuwe indeling behorende bij de drie woonstijlen Pure Living, Modern Style en Country Chique. Ook is er een plein met de eetkamertafels en –stoelen, deze worden hieronder apart benoemd. Door de verschillende stijlen als basis te gebruiken, ontstaat voor de consument een goede sfeer, terwijl aan de kant van inkoop en winkel een grotere vrijheid ontstaat om te variëren in indeling. Een van de effecten van de verandering zal zijn dat de meubeldichtheid en daarmee de omzet per vierkante meter toeneemt.

    Elke studio bevat een impressiefoto met daaronder de door ons geselecteerde collectie voor die studio, voorzien van gedetailleerde artikelinformatie. De impressiefoto is als volgt opgebouwd: aan de linkerkant vind je het woonprogramma (niet iedere studio bevat een woonprogramma) en vervolgens de bank met daarachter het behang. Daarnaast staat het karpet en de verlichting afgebeeld. Helemaal rechts vind je decoratie ter inspiratie.

    Heb je nog vragen en/of ontbreekt er informatie of is er informatie niet juist, laat het ons weten! Aanvullingen kunnen gemaild worden aan info@cenc.nu.

  • [widget_Intranet_OL_Marketing]

    Traffic naar de winkel! 

    Heeft u wel eens overwogen om een wooncheque actie te doen? Wooncheque biedt veel kansen en is een relatief eenvoudig manier om veel traffic naar de winkel te brengen. 

    Door op straat kleine wooncheque-flyertjes uit te delen (kan ook onder de ruitenwissers van auto's op naastgelegen parkeerterreinen) kunnen op een voordelige manier veel consumenten bereikt worden. Je kunt dit ook leuk gebruiken op een braderie of beurs met een banier erbij. Het is een optie om de wooncheques te nummeren zodat de consumenten in de winkel kunnen zien of cheque de winnende is. Om de flyers goedkoper te houden kunt u ook NAW-gegevens laten invullen op de flyer en deze verzamelen in de winkel om vervolgens een winnaar te trekken. 

    Voor 1000 geprinte flyertjes op A6 formaat betaalt u ca. € 77,-. (definitieve prijs op aanvraag)

Vraag naar een review van de klant

 

Om een beeld te krijgen hoe de consument geholpen wordt in de winkel en hoe de service, de kwaliteit van advies en de productkennis van de medewerkers wordt ervaren, is een review systeem opgezet, genaamd Shop&Tell. Tot nu toe wordt deze informatie "binnenshuis" gehouden en gedeeld met de winkel, die daar zijn voordeel mee kan doen. 

Shop & Tell bij digitaal factureren

Shop & Tell is al jarenlang het vaste feedbacksyteem voor OTAK klanten. Klanten kunnen via het kaartje wat zij meekrijgen met de factuur, laten weten wat zij van jouw winkel en de service vonden. Waardevolle informatie die je als winkeleigenaar goed kan gebruiken om je dienstverlening te verbeteren!

Omdat steeds meer winkels overgaan op digitaal factureren, zijn wij na gaan denken hoe wij Shop & Tell hierop kunnen inrichten. Een papieren kaartje kan je dan immers niet meer meegeven. Daarom hebben wij een digitale variant gemaakt van het papieren Shop & Tell kaartje. Deze kan je hieronder downloaden en vervolgens meesturen met de digitale factuur.

Wanneer je de Shop & Tell kaartjes liever nog als papieren variant wilt, kan je deze uiteraard ook nog steeds gratis opvragen bij het hoofdkantoor via info@otak.nl. Je krijgt ze dan z.s.m. toegestuurd. 

 

Bestand

Shop & Tell
Shop & Tell